[SharpMZ] Opravená hra - Spheres

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 16 12:33:38 CET 2018

Ahoj Vasku,

zrejme jsi nesledoval deni okolo konference mezi svatkama. s mailmanem
mame na vyber 2 moznosti:

1) bud budeme mit v archivu rozmrvenou cestinu, protoze archivator neumi
prekodovat multipart bloky s dioakritikou

2) nebo bude cestina spravne, ale konfera nebude podporovat multiparty,
tzn.: zadne html formatovanio a zadne prilohy

Je to hold stary software a lidi kteri jej vyvijeji asi s diakritikou
moc problem nikdy nemeli, tak je to netrapi.

Ja jsem sice napsal script, ktery umi zpetne prolezt cely archiv a
pokusi se diakritiku opravit a mohl bych jej nad archivem obcas
spoustet, nicmene to neni uplne idealni. Nelze to automatizovat, protoze
tim zasahuju mailmanovi do mist, u kterych se nepredpoklada, ze by se do
nich sahalo a tak pred tim napr. musim zastavit cely postovni system.

Kluci, kterym tady hostuju konferenci Ondra se rozhodli, ze radeji ozeli
diakritiku. Osobne bych se asi radeji take priklonil k tomuto reseni s
tim, ze treba 1x za rok, kdyz si vzpomenu, tak zkusim spustit ten
fixovaci script. Idealni by asi bylo naprgat nejaky vlastni archivator,
ktery by nebyl soucasti mailmana, ale ktery by prijimal zpravy stejne
jako kazdy jiny ucastnik konference. I kdyz i to ma svoje uskali - napr.
mu muze kdokoliv podstrcit jakoukoliv zpravu a on ji poctive vystavi v
archivu.