[SharpMZ] MZ-2500 testy funkcionality pocitace a rozsirujicich karet

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Úterý Květen 9 21:30:14 CEST 2017

Ahoj,

diky za tip, kouknu na to. Ja mel za to, ze by slo prave pouzit tu verzi na
HD disktery a jen nejak nahrat image tak, aby pouzil v tom image jen prvni
polovinu sektoru, to je 256 bytu z 512. Zbytek by preskocil. Nebo jen tolik
sektoru na stope, kolik odpovida DD mediu. I za cenu, ze by se hodne mista v
kazdem image nevyuzilo. To, ze je cena 720kB verze Goteka o dost drazsi vim,
a prave to mi dost vadilo, ale asi koupim i tuto verzi.
A ted si jeste nejsem jisty, jestli MZ-2500 pouziva sektory 256B nebo 512B,
samozrejme na DD mediu/mechanice.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------
Od: Sillicon <Sillicon na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 9. 5. 2017 19:52:20
Předmět: Re: [SharpMZ] MZ-2500 testy funkcionality pocitace a rozsirujicich
karet
"Ahoj,

co se tyka Goteka tak pokud bys ho chtel pouzit jako DD floppy, tak musis
mit primo s tim fw co podporuje DD diskety... u prodejcu je tusim oznacovany
jako 720 , kdezto ten druhy HD ma v oznaceni 144. Diky geometrii diskety
256/512bytu na sector by to nechodilo. Bohuzel DD verze se prodava podstatne
draz.
Jinak Goteka (s oznacenim xxx144x) mam u stareho PC a zvlada nahradit jak
3,5" tak 5,25" diskety ale pouze HD.
Tady na strankach
http://www.disketovka.cz/multiformatovy-emulator.html
je vice informaci a taky soft na managovani te USB flashky, doporucuju
vytvorit si prazdne image(oddily), pripojit Goteka do realneho stroje a
zkopirovat diskety 1:1 a melo by to chodit.

Sillicon
---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------