[SharpMZ] neznámá hra

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Květen 2 17:54:26 CEST 2017

Tak mi to nedalo a napsal jsem jednoduchy programek pro otestovani
vhodne graficke podoby a navrh herniho principu hry MZMUML :)

Neumi to zatim nic jineho, nez nakreslit vektorove mapu, nebo jen jeden
jeji element (dlazdici) na y,x pozici herniho planu. Na zacatku main.c
lze modifikovat nejake parametry toho jak ma vysledna mapa vypadat,
nicmene aktualni podoba je asi nejlepsi a take nejvice podobna tomu
Wexovu screenshotu.

Vice casu tomu asi v brzke dobe venovat nemohu, takze pokud nekdo chcete
experimentovat, tak v prilozenem archivu je zdrojak i mzf.