[SharpMZ] přišly fotky...

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pátek Březen 3 09:44:20 CET 2017

Já jsem jim psal, že takhle by to nešlo. Naštěstí nejsou jediní, co dělají
mikroskopy. A mám pocit, že tímto přišli o slušný kšeft.

Poptáme ty další firmy, které snad umí fotit čipy líp.

VaĹĄek

"
Vasku take jsem proto je poprosit zda nemuzou zdrojove fotky dat na web a
poslat ti odkaz na ty originalni fotky. Cela fotka vypada pekne ale je to
pro nasi praci nepouzitelne. Vypada to jako prvni fotka z Hubbleova
vesmirneho dalekohledu.

Preji pekny den

Radek