[SharpMZ] Dal pokus fotek gdg

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
tvrtek erven 15 09:22:50 CEST 2017

Tak se ozvali z Olympusu, že zkusí druhé kolo, ale bude to nejdříve v
červenci.

Tak jsme se bavili s kolegou z laboratoře, že kdyby existovalo nějaké
zařízení, které umí posuv v X a Y ose s krokem např. 100um, tak by to bylo
schůdné s tím vybavením, co máme.

Napadlo mne vzít dva posuvy ze starých CDROM, jsou tam malé krokáče, a dát
je kolmo k sobě. A když je to dobré na krokování hlavičky CDROM, musí to
zvládnout mikrometry. Nehráli jste si s tím už někdo ?

Vašek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Medek <Michal.Bruntal na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 7. 6. 2017 13:54:34
Předmět: Re: [SharpMZ] Další pokus fotek gdg
"Ahoj,

tak on kdyby tam byly vsechny ty soubory "3x3 zornych poli, color, zvetseni
436xMPLAPLAPO LEXT 20x.tif", tak by to uz snad slo poskladat. Chapu to
dobre, ze celkem by jich melo byt 3x3 = 9. To se okraje nejak prekryvaji?

Jinak dobry za nejaky posun, uz se to zacina rysovat ;-)

Mikes

---------- Původní e-mail ----------