[SharpMZ] neznámá hra

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 22:36:06 CEST 2017

Ahojte,

ale je, prece to vlevo dole. Na jeho misto by sly presunout horni nebo prave
a pak zase dale. Jeste by se dalo zapremyslet, jestli nejte pole take otacet
okolo osy, ale co by to delalo s poctem kombinaci si netroufam odhadnout.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------
Od: jhlavaty na volny.cz
Komu: 'Počítače SHARP MZ a jejich emulátory' <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 20. 4. 2017 21:02:25
Předmět: Re: [SharpMZ] neznámá hra
"

Myslím, že zde žádné volné pole není.

jh

 Od: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com]
 za uĹľivatele Vaclav Peroutka
 Odesláno: 20. dubna 2017 18:00
 Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>

Ahoj,

ano, skutečně trefa. No tak asi ten obrázek ještě nějakou dobu na mém disku
stráví, než zase zapomenu, co to je :)

Prý inspirace hrou Guttang Gottong, takže šoupání volným polem.

DĂ­ky,

Je to asi nějaká Wexova hra pro PMD, viz

http://wexova.sweb.cz/historie/h8609.htm
(http://wexova.sweb.cz/historie/h8609.htm)

http://wexova.sweb.cz/historie/h8610.htm
(http://wexova.sweb.cz/historie/h8610.htm)