[SharpMZ] Replika karet pro MZ-2500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Duben 9 09:17:56 CEST 2017

Mikesi mozna to zvladnes sam. V setupu desky v DRC misto (1*16) dej
(1*2*3*16). Pak v nastavani "display" rekni ze 2 je GND a je to napajeci
vrstva (supply layer) a nasledne u 3 rekni ze je to VCC a mas to hotove.

Jinak toto je dobre udelat i na 2-vrstve kdyz nechces aby te pri
kresleni "otravovalo" napajeni. Je pravda ze napajeni ze dela ale jako
prvni.

Radek