[SharpMZ] MZ-2500

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Úterý Září 20 23:01:26 CEST 2016

Michale,

prosimte, jake mas karty v tom MZ-2500? Ja tam mam klasicke MZ-1R26, MZ-1R27, MZ-1R28, MZ-1M10 a MZ-1M08. Tys tam mel nejakou kartu na ktere bylo napsano BASIC a tusim HUDSON misto MZ-1R26, ne? Aspon podle fotky, co mam z OCP mam pocit, ze tam mas normalni MZ-1R27 a ta MZ-1R26 se zda byt nejaka uzka, ale cipy zase vypadaji, ze jsou normalni, tak to mozna jen bude normalni pametova karta od jineho vyrobce nez SHARP. Jde mi o to, ze / spolecne s IPL resetem ma natahnout ROM, ale to mi nic nedela, ten ROM board MZ-1R28 vypada, ze budou spis nejake silene Japonske znaky, tak jsem si rikal, ze kdyby na necem ROM byl rovnou BASIC, mohlo byt to byt prijemne. Jinak to vypada, ze na MZ-2500 neni ani zadny monitor nebo nevim, jak se do nej dostat.

Rozhodne, az na tu Voice kartu, vypadaji vsechny bezproblemove z pohledu zhotoveni replik, takze pokud nekdo bude chtit MZ-2500 rozsirit, nebude to problem.

Hezky vecer

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Medek
Sent: Tuesday, September 20, 2016 8:46 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] MZ-2500

Ahoj,

dobra prace. To jsi ty manualy procital, ze jsi na to prisel? ;-)
A na tom Bytefestu vam drzim place. Skoda, ze tam nemuzu.

Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz<mailto:martin.lukasek na artax.cz>>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com<mailto:sharpmz na mail.ordoz.com>>
Datum: 19. 9. 2016 17:40:11
Předmět: Re: [SharpMZ] MZ-2500

Kdo by mel zajem o schemata, tak https://archive.org/details/Io198512 od strany 331.

Cauky

Martin

P.S. TIm se nam Mikesi zase o trochu vice rozkryva klavesnice. Datovych fousu je 5 a z toho jen 4 se multiplexuji tam a zpet. Ostatni jsou vystupy z MZ do klavesnice. Na Bytefestu udelame reverse engineering session s rEVERZem ;-)