[SharpMZ] MZ-2500

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Září 19 17:39:39 CEST 2016

Kdo by mel zajem o schemata, tak https://archive.org/details/Io198512 od strany 331.

Cauky

Martin

P.S. TIm se nam Mikesi zase o trochu vice rozkryva klavesnice. Datovych fousu je 5 a z toho jen 4 se multiplexuji tam a zpet. Ostatni jsou vystupy z MZ do klavesnice. Na Bytefestu udelame reverse engineering session s rEVERZem ;-)

-----Original Message-----
From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Martin Lukasek
Sent: Saturday, September 17, 2016 11:47 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: [SharpMZ] MZ-2500

Ahoj,

tak jsem se konečně dostal k instalaci WinXP na fyzický stroj s floppy a funguje to. Samdisk v pohodě zapíše D88 image a MZ-2500 prográmky šlapou. Docela by se hodil návod k BASICU, ale ten jsem zatím nikde nenašel. Testnul jsem toho zatím jen pár, v BASICu je napsané i docela brutální podivné demo, ukážu na Bytefestu ;-) Všechno ja nahrané na VAK. Taky budu muset asi fakt udělat ten SCART kabel. Zatím používám Bohoušův MZVGA, ale z Sharpa u digitálního RGB neleze jasová složka a analog MZVGA samozřejmě nezvládne. Výstup z Sharpa je buď digitální nebo analogové RGB a 15 nebo 24 kHz.

Hezký večer