[SharpMZ] 5V zdroj pro Sharpa - MeanWell radeji NEBRAT

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Září 15 07:39:48 CEST 2016

Ahoj,

Vasku je to presne tak jak pises - z dokumentace k EPS-35-5 mi nic
takoveho zrejme neni a 2 pinovy AC konektor take nic podobneho
nenaznacuje. Na druhou stranu dokument k jinemu zdroji, ktery tu
linkoval Radek jasne uvadi, ze k tomu jinemu zdroji ochrana neni
potrebna ... Logicky tedy pokud vyrobce neuvadi, ze neni nutne zapojit
ochranu, tak ji proste zapojit musis a je uz na tobe jak to udelas :))

Na mych fotkach to neni videt, ale zdroj mam umisteny v te puvodni
MZ-1500 plechove krabicce, kterou lze napajet jen klasickou flexo
snurou, jaka je u vsech Sharpu bezna. Ochranny vodic jsem natahnul
krokosvorkou od koliku zasuvky na kostru Sharpa, ktera je spojena s GND
pres sroubky.

Michal