[SharpMZ] 5V zdroj pro Sharpa - MeanWell radeji NEBRAT

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Září 14 20:42:41 CEST 2016

Ahoj,

jeste jednou se vratim k tematu se zdroji MeanWell - predevsim proto, ze
jsem pri googleni nasel v diskuzich na oldcomp.cz dalsi stesky o tom, ze
je temto zdroj k napajeni nasich milacku nevhodny ... Po dnesnim
zkoumani uz vim, ze JE i NENI :)

Dnes jsem s nim jeste trochu experimentoval a zjistil jsem, ze se proste
jedna o jakysi polotovar, nebot i kdyz o tom nikdo v dokumentaci ke
zdroji nikde nic nepise, tak mezi totalni nepouzitelnosti a stavem, kdy
se da zdroj oznacit za bezproblemovy jej deli jen to, zda propojite GND
(z DC out) a PE (ochranny vodic na vstupu v zasuvce) ... viz pripojene
screenshoty. To co je na osciloscopu u obou screenshotu asi neni
smerodatne. Duleziti jsou ti hadi  a hadice na video vystupu, ktere
zpusobuje nejaky zakmit, ktery neni s momentalnim nastavenim triggeru na
osciloskopu videt.

Kazdopadne kdo z nas by chtel do Sharpa, ci jine Amigy tahat 3 napajeci
vodice, ze?

Michal