[SharpMZ] Emulator mutuje ...

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Neděle Září 4 19:58:05 CEST 2016

Ahoj,

ja jsem zkousel ve svem emulatoru prehodit dolni monitor 4kB, horni monitor
8kB a CGROM 4kB tak jak to je v  MZ-1500 a hned mi to nabehlo. Dokonce beha
nejaky BASIC a nejake hry, ktere jsou na MZ-700/1500. Takze tech rozdilu je
minimum. A presny popis se da najit.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 4. 9. 2016 18:43:13
Předmět: Re: [SharpMZ] Emulator mutuje ...

"

Skutecny rozdil mezi MZ-700 a MZ-800

Trochu si s tim clovekem, ktery zprovoznil emulator na pocketChip mailuju.
Poslal mi m.j. odkaz na nejaky jejich nejznamejsi MZ-700 emulator http://
retropc.net/mz-memories/mz700/(http://retropc.net/mz-memories/mz700/) a na
nejake upravene ROM do nej http://retropc.net/mz-memories/mz700/mznewmon.
html(http://retropc.net/mz-memories/mz700/mznewmon.html) a polozil mi
zaludnou otazku, zda by ty ROM mohly bezet v mem emulatoru...

Uvazuju:

1) oba pocitace maji asi malinko jiny pxCLK a CPU_CLK, to by vsak ale nic
zasadniho zpusobit nemelo.

2) kompatibilita je plna pouze z MZ-700 -> na  MZ-800 a to jen diky tomu, ze
pred spustenim programu MZ-800 system ROM kopiruje nasi CG-ROM do prostoru
CG-RAM

Je tohle jediny rozdil mezi temito pocitaci? Pokud ano, tak by zrejme
stacilo v emulatoru premapovat CG-ROM do CG-RAM a melo by to bezet.

Mimochodem: kde se v MZ-700 fyzicky nachazi CG-ROM? maji tam 2 EPROM
sockety, nebo je to soucasti jednoho, jako u nas?

(priznam se predem, ze MZ-700 sice nekde doma mam, ale nechce se mi jej jen
kvuli tomuhle hledat a rozebirat)

Michal

(http://retropc.net/mz-memories/mz700/mznewmon.html)