[SharpMZ] Jak na data na diskety ?

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Říjen 20 00:54:23 CEST 2016

Ja jsem se podobne trapil na MZ-2500 a X68000 a nerad to rikam, ale jedine na co jsem prisel je, ze jsem si postavil extra pocitac s fyzickymi FDD 5.25“ a 3.5“ a dual boot na Window 98 a XP. Pod virtualkou, ani pres USB pripojenou floppy jsem ty softy nerozjel, coz relativne chapu, potrebuji se bavit primo s radicem, coz ovsem moderni mainboardy uz proste nemaji a FDD karty se nedelaji.

Jinak soft na X1 je na VAK.

Jak mas pripojene video, pres SCART?

Hezky vecer

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Wednesday, October 19, 2016 9:08 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: [SharpMZ] Jak na data na diskety ?

Ahoj,

dnes mi přišel X1F alias CZ-812C se dvěma FD mechanikami, počítač funguje jak z praku, kromě toho, že nemám klávesnici :-) .

Nicméně, snaží se bootovat z FD0 a rád bych mu poskytl nějaká data. Mám disketový image ve formátu 2D a velmi omezené prostředky - Sharp X1F s FD a CMT konektorem, MZ800 s FD nebo notebook s USB, ale jak jsem pochopil, na tom se to asi nepodaří, že.. Potažmo nemám FDD na notebooku.

Napadá někoho, kam se ubrat ? Nějaký SW třeba na MZ800, kterým bych to dostal z CMT nebo LPT nebo joysticku na FDD ?

Díky za každý nový nápad,