[SharpMZ] TNT Bomb - nov hra pro Sharp MZ-800

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Sobota jen 15 11:13:11 CEST 2016

Ahoj,

tak chyba nalezena, ten level jsem dohrál, takže už je v pořádku. Co ty
barvičky ? Pořád si říkám, že tmavě modrá bude lepší jako pozadí drátů, co
vy na to ?

Nová verze je přiložena.

Jestli někdo budete mít MZ-800 na Bytefestu, tak to tam můžeme prubnout.

Jeste 3. Ta me dal nepustila, i kdyz jsem poskladal.

Milca