[SharpMZ] TNT Bomb - nová hra pro Sharp MZ-800

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 21:13:47 CEST 2016

Ahoj vĹĄichni,

nějak se mi podařilo aspoň trochu dokončit funkční verzi TNT Bomb, která
kdysi vyšla pro Sharp MZ-1500,  Fujitsu FM-7 a nějaké další platformy.

Budu rád, když někdo projdete levely, vyhodnocení některých z nich nefunguje
korektně, myslím level 7, 11 a 14. A nareportujete mi obrázky, jaké je
správné uspořádání kostiček. Taky vás požádám, kdo má Sharpa ještě na
televizi, jestli je lepší kostička s tmavou modrou nebo světlou modrou. Já
to mĂĄm jak na mĂŠm LCD tak v emulĂĄtoru vyblitĂŠ...

Poté bych hru zcela dokončil.

A jak jsem již avizoval, na setkání v Tálském mlýně v listopadu mám v plánu
seznámit přítomné s vnitřnostmi hry.

Pěknou zábavu,
VaĹĄek