[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Úterý Říjen 11 10:34:52 CEST 2016

Ahoj, -p ta Win32 verze nema, -h vyzkousim to by treba mohlo pomoci a -f uz jsem zkousel.

Nicmene tech potencionalnich zrad asi bude vic. Spolehlive napipani dat do MZ-1500 je jen jedna vec. Dokopal jse se prehodit firmware v Unikarte a pouzil posledni, od Bohouse lehce upraveny Unicard Manager pro 1500, ale BASIC mi nejde spustit stejne a chova se uplne stejne, jako kdyz ho natahnu z „kazety“. Hodi napis Ready, bez takove te hezke uvodni hlavicky, pak RUN „AUTO RUN“ a Memory capacity error nebo takovou podivnou hlasku a zase Ready. Na druhou stranu je v tom spousteni z managera jeste nekde nejaky bug, protoze mensi programy mi to spousti a vetsi ne. Musim z Bohouse vydyndat posledni zdrojaci a mrknu na to. Ono s tim bude prace jeste moc. Chtelo by to namyslet tu vymenu QD za chodu (alespon otoceni strany) a zobrazeni na 40 znaku a ... ;-)))

Je tady nekdo, kdo mam BASIC, ktery na MZ-1500 spusti?

Krasny den

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Martin Matyas
Sent: Tuesday, October 11, 2016 1:08 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

hosi podarilo se vam probudit me z sharpackyho spanku :-)

zkus si pohrat s parametry mzf2snd:
-p on, -p off
-h 1, -h -1
-f 44k, -f 48k

a pak samozrejme hlasitost piskani.

Fuzzy

Tak jsem zkusil MZF Tools a je to horsi, nez s tim MZT2WAV, nahravani na MZ-1500 mi vubec neskonci. Ja mam pocit, ze je to nejaka citlivka ;-) Muzete mi nekdo poslat nejaky ten WAV, co vam na MZ-1500 funguje?

Diky

Martin