[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Říjen 10 20:25:48 CEST 2016

Chvili jsem do toho hledel a musim rict, ze ty auto konfiguraky jsou
peklo :) Nepodarilo se mi to ukecat k tomu, abych to protlacil cross
kompilerem ... Myslim, ze diky tem auto testum to asi ani nejde ... Bylo
by mozna fajn, kdyby si nasel cas Fuzzy a neco s tim provedl.

Michal