[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Říjen 10 14:39:54 CEST 2016

Ahoj Michale a Michale,

dekuji obema za odpovedi, ty mzftools vyzkousim. Pouzival jsem mzf2wav (Jeroen F. J. Laros) a mzt2wav (N.Higashi), pricemz lepsi zkusenosti jsem mel s druhym jmenovanym. Ty formaty nejsou vzdycky stejne, treba zrovna BASIC 5Z001, co mam, je divny. Ma nejakou podivnou cestu ci co v sobe. V emulatoru mi jede, ale v Sharpovi se sice spusti, ale nenakresli takovou tu klasickou uvodni hlavicku, nezkousit tahat AUTO RUN, nabehne Ready a v pameti je zmateny program, NEW pomuze, ale PRINT FREE napise memory error. Mate nekdo nejaky jiny?

Dal treba Cruiser3, ktery mi jinak funguje, ma v hlavicce nejaka dalsi cisla. Nebo Star Fighter, ktery mi jede v emulatoru, ale do Sharpa jsem ho nedostal. Obdobne Snake World. Vse v priloze.

Pokud Vam nekomu ty programy funguji,  hlavne BASIC, muzete mi poslat ty WAV?

Diky

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Monday, October 10, 2016 8:23 AM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

MZF - (File) logicky prepis CMT heaader + body
MZT - (Tape) jeden, nebo vice mzf ulozenych za sebou v jednom souboru
MZ12 - jsem nikdy nezkoumal, ale tipuju, ze je to MZF, ktery si v tom surfixu akorat nese informaci o tom, ze byl ulozen v zaznamu 1200 baud
MZQ - je IMHO made-in Zdenek format, ktery odpovida logickemu prepisu komunikace s QD radicem ... Popis struktury je v mz800emu/src/qdisk/qdisk.h

Nastroj na prevod do wav existuje velmi kvalitni a pochazi z ceskych luhu a haju ;) https://sourceforge.net/projects/mzftools/

Michal