[SharpMZ] Konference Talsky mlyn II - listopad 2016

SCjoe sam.coupe na centrum.cz
Pátek Říjen 7 18:23:40 CEST 2016

A safra, pardon vsem, ja to nerozlisuju 8-))

Kdyz uz jsi zminil Shonyho>
mne bylo divne, ze prodava TTcko
a soucasne dela sharpisticke logo.
Ze by zmenil vlajku a uznal vyssi japonskou rasu?
Kdo z Vas mu v zastoupeni (utajeni) nakoupil japonske X68cky?
Preju vsem pekny vikend!