[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Listopad 30 21:29:22 CET 2016

Ahoj Vasku

Tak to je super zprava a pekny darek k Vanocum. Samozrejme take prispeji
na tu flasku.

Jinak mne napadlo, ze by nebylo od veci udelat dve fotky velikosti jako tato
https://photos.google.com/share/AF1QipMXBI_SVtweEEMqhfenQfuO36E9uiPK4VfTNe0vDsQJxCJ45g3iAyE2GSSUWwNTWw/photo/AF1QipNdgJLhgGciAhf4kzld5dXntF7bJfRCyyVG_NYY?key=cTIyWjdZb3MwbDhoVTk3cGY2LWRxbnJMUTRKRmdB
a to vyfotit cast vlevo od tohoto snimku a nahore.

Minuly tyden jsem byl na Ostravsku. Mel jsem se sejit s Mikesem ale
bohuzel to nevyslo. Alespon se pak udelala tel. diskuse. Ted mame
podobny nahled na problematiku tohoto tematu.

Mikes uz maka na Magicu a take ma rozchozeny sw pro spojovani obrazku.
Pry to funguje super. I z mnoha obrazku to umi rychle spojit do jednoho.
Klidne by to v nouzovem pripade slo udelat i z rucne posouvanych fotek.
Samozrejme by jich bylo vice aby se neco nevynechalo.

Preji pekny vecer

Radek