[SharpMZ] Sharp MZ-1M08 Voice Card

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Neděle Listopad 20 22:30:44 CET 2016

Ahoj,

tak ja jsem taky necim prispel. Ulozil jsem tam maly priklad, jak nechat
promluvit kartu. Spatne je, ze ten priklad z manualu mi nefungoval, tak jsem
si 'pomohl' tim, ze jsem diassembloval prikaz 'voice' z BASICu pro MZ-1500.
No a par fotek a male video.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 20. 11. 2016 20:02:27
Předmět: [SharpMZ] Sharp MZ-1M08 Voice Card

na VAK jsem dal detailni fotky moji karty i scan desky z obou stran,
soucastky jsem prepsal do BOM, protoze vsechny hodnoty nejsou z fotek videt,
tak kdo byste se chteli pustit do „replikovani“ tak muzete.

\HW\Sharp MZ-1M08\

Krome fotek a BOM je tam i navod od Mikesea a preklad navodu od Uunkova
synatora.

Premyslim, jak nejak bezbolestne precist obsah te ROM, ale nic jineho, nez
vypajet a precist mne nenapada. Teda doufam, ze SC613256 je 32 kB ROM,
prijde mi to na ty samply docela malo, ale je fakt, ze kvalita je zadna
slava, ten sample rate nebude velkej. Kdyby se tim nekdo fakt chtel seriozne
zabyvat, tak tu komunikaci muzu promerit, pripadne zapujcim.

Hezky vecer