[SharpMZ] Sharp MZ-1M08 Voice Card

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Neděle Listopad 20 20:02:02 CET 2016

Ahoj,

na VAK jsem dal detailni fotky moji karty i scan desky z obou stran, soucastky jsem prepsal do BOM, protoze vsechny hodnoty nejsou z fotek videt, tak kdo byste se chteli pustit do "replikovani" tak muzete.

\HW\Sharp MZ-1M08\

Krome fotek a BOM je tam i navod od Mikesea a preklad navodu od Uunkova synatora.

Premyslim, jak nejak bezbolestne precist obsah te ROM, ale nic jineho, nez vypajet a precist mne nenapada. Teda doufam, ze SC613256 je 32 kB ROM, prijde mi to na ty samply docela malo, ale je fakt, ze kvalita je zadna slava, ten sample rate nebude velkej. Kdyby se tim nekdo fakt chtel seriozne zabyvat, tak tu komunikaci muzu promerit, pripadne zapujcim.

Hezky vecer