[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota Listopad 19 19:52:18 CET 2016

Ahoj kluci,

dnes se tu u mne zastavil Vasek, tak jsme trosicku splkli i o tom co je
videt na tech fotkach z GDG.

Kdyz nad tim premyslim, tak nevim, zda je funkcni cesta v hledani
komplexnich entit. Mnohem podstatnejsi je podle mne to, aby se
zanalyzoval a zaznamenal routing jako takovy. Z nej by se snad melo dat
nejakou automatickou cestou uhodnout typ P, N tranzistoru a v tu chvili
uz jsme schopni udelat i nejaky VHDL, ktery je presnym obrazem GDG.
Prusvih je v tom, ze zrejme nekdy muze byt spodni - dejme tomu nulta
vrstva soucastek pripojena k ceste v prvni vrstve, nicmene toto
pripojeni nemusi byt videt, protoze nad ni se muze nachazet trasa v
druhe vrstve.