[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Listopad 14 22:22:43 CET 2016

Michale zatim jedine fotky co mame jsou na odkazu co uz posilal Venca
https://goo.gl/photos/PmAHMrD5jFeqXeC87

Konktetne u teto fotky
https://photos.google.com/share/AF1QipMXBI_SVtweEEMqhfenQfuO36E9uiPK4VfTNe0vDsQJxCJ45g3iAyE2GSSUWwNTWw/photo/AF1QipOueLLHZ2jmTVjr-m_1Nh-ZBV4qF9glQZCQBboA?key=cTIyWjdZb3MwbDhoVTk3cGY2LWRxbnJMUTRKRmdB
vidime ze ctvrta bunka zleva nic nedela. Horni cast je cela pripojena na
VCC a dolni na GND.

Hned vedle toho vpravo to vypada na invertor. Dosti pravdepodobne
hodinoveho signalu CPU.  Vlevo dole je tranzistor se vstupem.  Nad nim
je tranzitor, ktery ma se spodnim spojeny Gate.  Ty dva tranzistory
vpravo nic nedelaji. Jen maji pripojene vsechny vyvody ale nic nespinaji.

Nasledujici dve bunky vpravo jsou opet invertory.

Docela pekny obrazek je na
http://people.seas.harvard.edu/~jones/es154/lectures/lecture_4/mosfet/mos_circuits/cmos_inv/cmos_2_NAND.jpg

Na fotce
https://photos.google.com/share/AF1QipMXBI_SVtweEEMqhfenQfuO36E9uiPK4VfTNe0vDsQJxCJ45g3iAyE2GSSUWwNTWw/photo/AF1QipNdgJLhgGciAhf4kzld5dXntF7bJfRCyyVG_NYY?key=cTIyWjdZb3MwbDhoVTk3cGY2LWRxbnJMUTRKRmdB
v horni rade uplne vpravo je podle vseho opet invertor ale jina verze.
Vlevo od neho je opet prazdna bunka. Dalsi vlevo je NAND clen. Ty tri
spoje co prichazeji zespodu jsou A-vstup, O-vystup, B-vstup.

Vasek casem da dalsi fotky. Ted je jeste nema. Zatim vidime vstupni
casti a proto tam neni zadny obvod treba D-latch co by byl uzitecny.
Tesim se az nekdo uvidi D-latch. Kazdopadne je routovani trosku divne -
asi to ma nejaky vyznam ale to ze cesty nejsou uplne nejkratsi delaji
cteni bunky trosku slozitejsi.

Jinak Michale na akci Talsky mlyn II jsem si delal srandu ze
rozklicovani GDG je prace tak na 3000 hodin. Protoze na akci nas bylo
vice, tak 5 hodin uz bylo udelane. Takze ted uz potrebujeme 2995 hodin a
je to hotove.

Co ty Mikesi21, koukal jsi na to? Mas nove poznatky?

Radek