[SharpMZ] Nová verze TNT Bomb

Michal Porteą portes na post.cz
Pátek Listopad 4 09:48:08 CET 2016

Tak to je super nová hra pro Sharpa. Jsem zatím ve 4. levelu. Asi by to
chtělo nějakou klávesu pro návrat na úvodní obrazovku, kde se zadává heslo
(třeba Insert, který teď bez varování skáče do 1. levelu, nebo Shift+Break).
A v nějaké budoucí finální verzi by určitě měl být pořádný zvukový doprovod
při výbuchu :-)

MP

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vaclav Peroutka <vaclavpe na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 1. 11. 2016 19:40:01
Předmět: Re: [SharpMZ] Nová verze TNT Bomb

opět posílám novou verzi TNT Bomb, Milan jede jak fretka a našel další dvě
chyby v úrovni 10 a 11, já našel chybu v explozi (poskládání kostek) v
úrovni 10 - toho sis Milčo ani nevšiml :)

DĂ­ky za testy!

tak jsem dodělal hesla do TNT Bomb, můžete hrát o to usilovněji :) Zatím mám
zprávy jen od Milana, že došel do deváté úrovně.