[SharpMZ] VHDL a Sharp

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pondělí Květen 9 18:30:21 CEST 2016

Radku, nebylo by lepší tohle ? DRAM se připojí na horní konektor a audio DAC
na ten levý. Cena podobná.

Vašek

"Kluci na setkani jaro2016 jsem nahodil tema zda bude ci nebude nejaky hw
vykon jako limit. Napr. rada uzivatelu ZX Spectrum neuznava zadne
pridavne zarizeni o vykonu vetsim nez Z80 CPU. Takze vlastne ani nemuzou
pripojit SD kartu, protoze i ona ma vetsi vykon uvnitr cipu. Bylo
domluveno ze zadny limit se neuznava a je mozno pripojit cokoliv co jde.
Klidne pripojene zarizeni muze mit nesrovnatelne vetsi vykon nez Sharp.

Jako hlavni zarizeni ohledne VHDL bych videl pro zacatek ten Martinuv
projekt ZX UNO. Urcite komu se to podari rozchodit by se mel pokusi o
nejake vyuziti na Sharpovi. Ale jako pouzitelne reseni bych videl radeji
nejakou hotovou desku jako je treba
http://www.ebay.com/itm/Xilinx-XC6SLX9-Spartan-6-FPGA-Core-Board-Nano-Size-/
111640406811?hash=item19fe496b1b:g:jdoAAOSw-7RVF8vl.
Preci pajeni smd neni pro vetsinu realne.

S Bohousem jsem mluvil ohledne Zynq cipu. Nejenem na setkani jako2016
ale uz drive. Proto jsem nabyl dojmu, ze je toto v soucasne dobe idelani
reseni. Koukal jsem uz drive na hotove kity ale vse bylo docela drahe.
Dnes jsem ale zahlednul ve vyprodeji Zybo Zynq a tak jsem si to koupil.
Radeji 2x abych mel zalozni kus nebo abych to mohl nekomu pujcit. Nema
to moc vystupnich signalu ale ma to dobrou dokumentaci. Pro pochopeni
celeho systemu je to asi idelani start. Jako darek dostanu
http://www.myirtech.com/list.asp?id=502 a mozna se mi i podari to
rozchodit jako Linux server a casem i zmenit nastaveni uvnitr PL casti
obvodu. V Polsku uz nejake pokusy maji za sebou. Ma to dokumentaci jen
pro hodne pokrocile uzivatele ale treba to nebude tak hrozne to doplnit
o kod co bude delat neco uzitecneho v pocitaci. Jestli ma nekdo
zkusenosti tak se ozvete.