[SharpMZ] setkani jaro2016

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pátek Květen 6 00:27:45 CEST 2016

Sillicone udelal jsi velkou chybu ze jsi neprijel. I pokoj byl
pripraven. I presto ze se tam z 80% diskutovalo o Sharpovi, tak obcas se
preslo na jiny pocitac. Jen diskuse ohledne zakaznickeho obvodu GDG byla
podle mne uzasna. Tolik lidi co neco realne znaji na toto tema se urcite
nesejdou v jedne mistnosti na jine akci. Mne to opravdu velice prijemne
prekvapilo.

Bohuzel ne kazda fotka se povede. Obcas nekdo vypada na fotce hrozne. Z
druheho dne mam fotku, ktera se neda publikovat. Jeden z nas tam vypada
jako totalni retard. Pritom dve sekundy predtim vypada na jine normalne.

Ja jsem byl rad, ze rada z nas se utrhla od rodiny nebo alespon zmenila
plan rodiny a mohla prijet. Proto tento tyden nema nikdo na nic cas. Sam
cekam co kdo o akci napise. A verim ze to bude dlouhy seznam.

Radek

p.s. I volba papeze byla a byl vybran. Vice se dozvite az nekdo popise
vlastni akci. Ja jsem se delegoval na akci jako velitel pozarni hlidky.