[SharpMZ] Ramdisky - snad jednou pro vzdy naposled

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Březen 20 22:06:40 CET 2016

Mikesi a proc rovnou nedas odkazy?

Odkaz na akci kde byl viden romdisk ktery je postaven z CD4000 rady
http://www.8bity.cz/2015/oldcomp-party-2015/#more-4857
a konktretni foto je:
https://photos.google.com/share/AF1QipMmSneDCJUyZMrFehtWo6f0MQlecPQrRgc_cf0EQHyoZgmHg-jJBlBetHrH__ziRQ/photo/AF1QipOixNd0AT7HWB0R_2H7BYmadGTREDlmuhCzVupV?key=bjZ6QTNKY3RvNl9pYTFVSmRMb1lZdlRUcTNISEFB

Pak odkaz na bezny romdisk z AR.
http://www.8bity.cz/2014/rom-disk-pro-sharp-mz-800/
Ten ale ma velke konstrukcni chyby. Je strasne dulezite pouzit ten
puvodni tranzistor.

-----

Michale napadlo mne ze by jsi mohl napsat v jakem prostedi prekladas ten
emulator a jak co clovek musi mit nainstalovane aby mohl uspesne udelat
preklad do exe.

Take jsem premyslel a urcite by nebylo spatne kdyz by jsi pri otevreni
emulatoru otevrel nejaky soubor treba printer.txt pro append a posilal
by jsi tam vse co se posle na tiskarnu?

Radek