[SharpMZ] pezik software

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Březen 6 12:16:40 CET 2016

Ahoj Milosi

Basic umi jen 64 KB, pres to vlak nejede. Proto to prepinas pouze zmenou
portu a vzdy je kazdy 64 KB ramdisk samostatny. Umim si predstavit ze
nekdo ma treba dva obsahy ramdisku a ty si prepina. Realna situace co
jsem drive pouzival byla 0ech pro cpm a 0e8h pro basic. Pak clovek mohl
pouzivat jak cpm tak basic.

Vcera jsem natrefil na disketu z rok 1991 a tam jsou docela zajimave
moje asm programy vcetne pezika a romky ale aby se to zverejnilo tak by
se to muselo jeste prodiskutovat. Nerad bych neco vypustil a udelal
chaos. Ale potesi cloveka kdyz neco najde co uz zapomel ze delal.

Radek