[SharpMZ] mz800emu verze 1.0.3

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota Březen 5 12:13:56 CET 2016

Ahoj Radku, nevim, zda to obsluhuju spravne, nicmene at uz pres NU a
nasledny setup nastavim a ulozim jakekoliv nastaveni ramdisku, tak po
restartu system stale hlasi, ze E: ma 1024 KB ...

Nevim zda je potreba ten ramdisk pred pouzitim jeste nejak
inicializovat, ale at uz jsem zapnul pezik, nebo zalohovany disk, tak v
MF je vzdy direktorar E: plny nesmyslu a nelze s nim pracovat.

Michal