[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 14:51:08 CEST 2016

Ahoj,

jeste:

http://www.sharpmz.org/mz-700/stvidctrl.html
(http://www.sharpmz.org/mz-700/stvidctrl.html)

GDG je pouzity stejny.

https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.
maroon.dti.ne.jp%2Fyoukan%2Fmz700%2FM60719%2Findex.html
(https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.maroon.dti.ne.jp%2Fyoukan%2Fmz700%2FM60719%2Findex.html)

treba to trochu pomuze. Kmitocet je size jiny, ale to souvisi s normou NTSC
a nemelo by to vadit.