[SharpMZ] Aukce, Japonsko apod. nerusime v konfere?

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Červen 28 11:50:37 CEST 2016

Martine urcite neotravji, ba naopak, inspiruji. Alespon podle emailu a
sms co soukrome dostavam. Stejne je to jen docasny extrem a tak za 14
dni se to uklidni. Uz ted jsou MZ-1500 vykoupene :-). Proste jsme ted
utrzeni ze retezu.Nezapomen kolik lidi se odhodlalo tam neco koupit a
dalsi o tom vazne uvazuji.

Nejsem proti tomu udelat skupinu ktera nebude mit web a bude jen
rozesilat. Takze kdo bude prave clenem ten dostane email o tom ze se
neco deje.

Radek