[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Červen 28 09:21:55 CEST 2016

ahoj Vasku

Tak tvoje aukce je opravdu nejaka stara z brezna 2016
http://www.fromjapan.co.jp/en/auction/yahoo/input?item_addr=k209814939&logkey=link_search_aucid_auc

Jinak to funguje tak ze se prihlasis na web. Pak ja pouzivam PayPal. Dam
si primerenou castku treba 20 000 jenu (5000 Kc) do depositu. To znamena
ze nic jsem nekoupil ale oni maji jistinu ze nejsem podvodnik. Pak si
vyberu nejakou aukci. Kdyz mas dostatek casu tak je dobre sem napsat ze
budes prihazovat at se neprehazujeme. Stejne se budes ale prehazovat s
lidmi v Japonsku. Ale oni prihazuji male castky. V den kdy aukce konci
to budes sledovat a treba minutu predem otestujes zda muzes prihazovat a
neni nejaky problem. Pak 15 sekund pred koncem prihodis maximalni castku
co jsi ochotny za to dat. Jak to vyhrajes tak chteji zaplatit Charge1.
To je poplatek za vyhrani aukce, za zbozi a poslani uvnitr Japonska.
Idelani kdyz to zaplatis samostatne pres PayPal. Nedoporucuji pouzit
deposit. Pak se ti to lepe bude ukazovat celnikum a nebudou zmateni
fakturou od fromjapan. Ta faktura je strasne neprehledna a ma obrovske
mnozstvi polozek. Asi za 4 dny jak to prijde do centraly fromjapan ti
navrhnou zda to chces prebalit do jineho balicku. Vyberes si kvalitu
prebaleni a take jak to chces poslat do Evropy. Pro male balicky je
vhodna bezna posta. Pro trosku vetsi balicky je vhodny Fedex. Zaplatis
tzv. Charge2 - coz je prace v Japonsku, poslani do evropy a pak dalsich
polozek. Proto jsem si delal srandu ze platis i "nazdar - 10 korun" -
obrazne neco takoveho tam je. Az to prijde do evropy tak te posta nebo
fedex vyzve na doplneni informaci na procleni. Ukazes jim fakturu za
zbozi. Cenu za dopravu muzes pouzit ze systemu Fedex - s tim nemaji
problem a je to napsano i ve vyzve k procleni.

Poprve je to slozite ale pak je to hracka.

Radek

p.s. Vasku az budes podepisovat smlouvy o zastupovani k procelni u Ceske
posty nebo Fedexu tak si to naskenuj. Smlouva je platna do odvolani.
Jinak te budou zbytecne obtezovat treba za rok. Takto to jen das jako
prilohu a nic nedelas.