[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Červen 27 23:07:30 CEST 2016

Ta druha X68000 z roku 1987. Zatim jsem to ani nevybalil. Hezky je
preklad pres Google - porad z Japonska kupuji "ĹĄrot". Je pravda ze to
bude na nahradni dily ale kdyz to bude fungovat tak se nebudu zlobit.
Jinak foto je na VAKu. Jak Milan chce, nebylo by spatne udelat malou
dokumentaci. Staci Milanovi poslat odkaz na aukci a on to zaridi sam.

Jinak bych mel zajem o
http://www.fromjapan.co.jp/en/auction/yahoo/input?AuctionId=g181797491&recommend=view&title=%E5%8B%95%E4%BD%9C%E5%93%81+X68000%E7%94%A8%E3%82%AD%E3%83%BC%E3%83%9C%E3%83%BC%E3%83%89+SHARP+DSETK0016CE0

Auction ID: g181797491

Mam uz jednu ale ma ulomenou klavesu. Je seda. Vy kupujete cerne pocitace.

---------------

Jinak kluci ted budu kupovat PIC pro emulator mysi a klavesnice.
Automaticky predem pocitam ze jestli se to podari rozjet, tak kazdy
budete chtit  jednu desku. Vse je ale v plenkach, tak to nechtejte uz
zitra objednavat.

Take jsem asi zjistil proc to Mikes nevyhral. Dejte si bacha kdy se vam
uvolnuje deposit. Protoze je zde ochranna lhuta a v te nemuzete poradne
prihazovat na aukce co budou koncit pozdeji. Dobre je si to vhodne
nabijet. Treba ja ted nemuzu prihodit blbych 300 Kc ale mam tam na ucte
pres 7000 Kc.

Radek