[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Červen 23 13:43:56 CEST 2016

Ja teda do toho nejdu.

Jinak zajimava vec co by mohla zajimat ostatni je ta, ze pradoxne
nejdrazsi postovne je pres postu. Ceska posta je co se tyce sluzby
nejlevnejsi ale kdyz je postovne rapidne drazsi tak se vyplati jit do
Fedexu. Ten je rapidne levnejsi ale zase ma sluzbu procleni drazsi. Sam
jsem na to byl upozornen a je to pravda. Posta je levna jen u mensich
zasilek. U pocitacu ale je opravdu rapidne drazsi.

Radek