[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Červen 22 17:18:29 CEST 2016

Ahoj Milane

Obavam se ze to neni podezreni ale fakticka skutecnost. Ted mi volal
Fedex ze mam podezrele "levny" balicek v Praze. Musim vyplnit asi 7
papiru pro celniky. Zlata Ceska posta to minule udelala za mne. Co mne
potesilo je to, ze jsem vyhral aukci 13.6 a dnes 22.6 je to realne v
republice. Pres noc vse vyplnim. Doplnim postovne, jenz stalo 2x vice
nez vlastni pocitac. Nechal jsem si to poslat ekonomicky - prioritne
bych to asi mel uz doma :-).

Radek