[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Červen 19 23:43:25 CEST 2016

Ahoj Mikesi

To je dobra zprava. Ja jsem Milanovi poslal odkazy na aukce co jsem
vyhral ja a on dela foto dokumentaci a uklada to na VAK.

Jinak dnes jsem vyhral programator Eprom pro MZ-80B. Takze bude co
objevovat.

Dalsi vec co jsem zjistil a co se muze hodit je ze ZX 128+ ma uplne
stejnou frekvenci CPU jakou ma MZ700 nebo MZ800. Takze kdyz by nekdo
prevzal zvukovy chip z ZX128 na Sharpa, tak hodiny se vubec nemusi
resit. Take kdyz by se delal nejaky pocitac co by umel emulovat oba tak
by stacila jen jedna frekvence. Casem si mysli by nebylo od veci si
nechat udelat 3,3V oscilatory pro tuto frekvenci aby se to dalo pouzit u
FPGA poli.

Radek