[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Pátek Červen 17 11:05:04 CEST 2016

Jo, je tam. Konci to zitra a jeste nikdo neprihodil, tak ho nekdo berte ;-)
Ten dalsi by jste mi mohli nechat, uz jsem tam zacal prihazovat. Otazka je,
jaky si stanovit priblizny strop.

Od: Vaclav Peroutka <vaclavpe na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 17. 6. 2016 8:55:45
Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

"
Radku, pošli prosím tu emailovou skupinu. Teď je tam MZ1500, vypadá velmi
dobře.

Vašek

"Tak gratuluji. Vim ze na ty MZ-1500 kouka Milan. Osobne jsem udelal
mailovou skupinu 6 lidi a uvnitr kazdy napsal o co ma zajem at se
nepretahujeme. Asi neni idelani sem psat co je dobre, protoze mlcici
vetsina to muze koupit a nikdo o nicem nebude vedet.

Ja ted mam na celnici v Praze balicek z Japonska a pocitam ze zitra mi
vypoctou DPH a pozitri mi prijde rozsireni X68000 o dalsi 1 MB ram.

Dle prispevku na oldcomp ten http://www.cvgm.net/demovibes/platform/89
ma asi jeden clovek v republice a mozna to priveze na dalsi akci a to
http://party.oldcomp.cz/. Mozna ho uvidim 1.7 a pripadne se poptam.
Jinak na posledni akci bylo domluveno ze pristi velka akce Sharpistu
bude ta http://party.oldcomp.cz/ a pak http://www.bytefest.org/.

Radek