[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Červenec 22 19:38:15 CEST 2016

Takze:

- Reverz vymenil pameti a ten invertor a poslal mi to zpet

- video vystup pocitace jsem pichnul do prvniho PC monitoru a i kdyz to
oproti scandoubleru neni sice zadna krasa, tak stabilni obraz to ma

- nasledne jsem zjistil, ze klavesnice funguje jen castecne, takze jsem
chvili patral kolem i8255 a nakonec jsem rozebral klavesnici. Na
plosnaku bylo nekolik docela hrubych rypancu a cast pobliz mezerniku
nekdo zrejme polil nejakou kyselinou, takze to totalne prestalo byt
vodive ... Boha co s tim ti Japonci delali?

Po oprave tistaku klavesnice uz to vypada, ze Sharp bezi. Prozatim jeste
neumim otestovat vsechny jeho periferie. Vyzkousel jsem QD format a
zapis souboru - ze zacatku to bylo tak, ze obcas OK, obcas ne... Ted uz
mi to zapisuje a cte bez chyby, tak mozna jen spinava hlava, nebo nejak
zatuhla mechanika.

Jelikoz zatim neni zadny SW, tak vic toho v tuto chvili neoverim.

BTW: QD zapsane na MZ-1500 jsem v pohode precetl na MZ-800 - coz
potvrzuje, ze jejich logicky format QS zaznamu je zrejme stejny. (Ja
vim, Vasek rikal, ze QD rutiny v ROM vypadaji stejne, ale i tak jsem to
chtel proverit :)

Michal