[SharpMZ] [FROMJAPAN] lov

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Červenec 20 19:59:41 CEST 2016

Nekoukal jsme kde to maji nejlevnejsi ale spise na typ. Jinak kdyz uz
jsme u TME tak dobra vec je to poslani "GP Czech Economy" za 40 Kc bez DPH.

Na druhou stranu PPL mam radsi nez GP. GP ma obcas problemy s dopravou a
uz se mi 2x balicek zatoulal a cestoval dokolecka po stredni Evrope.
Jednou mi to z TME nedoslo a muselo se to posilat pres UPS - coz bylo
bezproblemove.

Nejradeji mam Farnell - kdyz tam objednam do 14 hodin tak druhy den take
okolo 14 hodiny mi prijede Fedex a mam to doma.

GME ma urcite vzestupnou kvalitu sluzeb. Postupne se lepsi.

Radek