[SharpMZ] [FROMJAPAN] lov

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Červenec 20 18:10:40 CEST 2016

Co se tyka toho MZ-1500, tak u nej jsem rozebral plechovou krabicku se
zdrojem, odpajel jsem z nej puvodni elektroniku a ponechal jsem jen
vypinac a napajeci konektor, ktery je identicky pro 110 i 220 V - mohl
jsem pouzit zdroj z MZ-800, alw prislo mi dost drasticke, abych kvuli
tomu vrtal do kejsu.
Z desticky jsem si vyndal i 5V konektor a mam v planu do krabicky vlozit
nejaky vlastni 5V zdroj. Reverz psal, ze to ted zere cca 2A, tak by to
asi chtelo tipuju tak 3,5A a vice, at uzivim i nejake periferie.

Michal