[SharpMZ] schema QD mechaniky

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Červenec 15 10:45:18 CEST 2016

Ahoj,

konecne mi dorazily SIO z Ciny, takze jsem mohl zkompletovat a otestovat
svuj QD radic. Pokus o cteni, ci naformatovani diskety skonci s "QD:
Unformat err".

Pripojil jsem logicky analyzer na konektor QD mechaniky. Signaly WR_PRT
a MDST z mechaniky lezou spravne a Sharp na ne reaguje, takze SIO je
zrejme OK.

Spustil jsem formatovani a v priloze posilam vystup ze Sigmy. Je videt,
ze Sharp zapsal 64kB 0x00, ale neprecetl aniprt. Co je mi trochu
podezdrele je to, ze signal HOME je aktivni po celou dobu zapisu. Ten by
mel byt aktivni jen na zacatku toho psani, ne? Pokud je tomu tak, pak je
mozna chyba v nejakem krokovem motorku, ktery ma posunovat hlavu.

Druhou mechaniku uz jsem bohuzel odeslal i s MZ-1500 Reverzovi, takze
nemam s cim porovnat.

Schema "nejake" QD mechaniky asi nekdo nemate, ze?