[SharpMZ] Kazetova mechanika necte mz 821

josefcb na seznam.cz
Pátek Červenec 8 18:35:48 CEST 2016

Co si pamatuji,tak se hry klonovali pres dvoj kazetak,je moznost podrobnejsi
popis mzf soubor jak na pc prevest na waw a prehrat na audio kazetu.Ta
unikarta je sikovna vec,i nahravani z kazet ma sve kouzlo jen je to casove
narocnejsi.Tak jsem prosel pul c.budejovic a kazetak na sharpa nechce nikdo
opravit,ze to uz nedelaji,sikovnej radioamater by to asi poresil v klidu.

josef

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vaclav Peroutka <vaclavpe na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 8. 7. 2016 12:18:05
Předmět: Re: [SharpMZ] Kazetova mechanika necte mz 821

"
Pak máš ještě další možnosti - na internetu najdeš MZF soubory her a v PC je
převedeš na WAV a napíškáš je přes audio do Sharpa. Nebo si seženeš unikartu
(viz archiv konference nebo sourceforge.net), kde si ty MZF soubory uložíš
na SD kartu a pak je nahráváš přímo jako z diskety.

Napadlo mne, že by Ti ten kazeťák opravil i nějaký servisman v Budějicích,
co se zabývá starými rádii, magnetofony atd. Asi jde hlavně o seřízení hlavy
a výměnu řemínků. A to by zvládl i nesharpista.