[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pátek Červenec 8 09:22:52 CEST 2016

Obecne jsem pro kazdy domecek. Hlavne by se mel udelat domecek pro MZ800
a pak pro MZ80.

Co se tyce kartelove dohody tak nase cinnost nenaplnuje definici pojmu.
My jsme zakaznici ne prodejci.

Kluci zajimal jsem se o postovne a DPH. Vsimne te si ze kdyz se to
posila pres Ceskou postu nebo Fedex, tak celnici nepocitaji do DPH cenu
postovneho. Hledal jsem proc a odpoved je v zakone o DPH. Kdyz je to
poslano beznou postou, ktera se nabizi po cele republice tak se DPH
neplati. Nesmi to byt ale kuryr - specialni dorucovani! Proto je vhodne
na to pri procleni upozornit, treba u Fedexu textem "Prosim pouzijte
fakturu zaslanym Fedexem pro celni rizeni. Cenu za dopravu vyuzijte z
vaseho systemu.". Takto nemusite dokladat cenu za postovne. Celni
deklarant se o to sam postara.

Radek