[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Červenec 4 17:22:31 CEST 2016

Muze tam byt nejake svinske bezolovo, ktere taje az pri buhvijake teplote. Zdvihni si teplotu na pajecce a urcite vzdycky pridej vic cinu, nez ho odsajes, jak pise Mikes.

Jinak, ja ted vubec nemam cas na to kouknout, jedu na 3 tydny pryc, tak snad nekdy v pulce srpna, ale to mezitim opravis, ja bych nebyl tak pesimisticky.

Hodne zdaru

Martin

-----Original Message-----
From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Sunday, July 3, 2016 6:35 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Tak nevim, ale asi to s tou opravou vzdavam :(  Pokusil jsem se dnes dostat ven ten invertor. I kdyz jsem mu odcvakal nozicky, tak stejne tam z nekterych der nejsem schopny poradne dostat ten cin - sakra cim to tehdy pajeli?

Stav pocitace je nyni takovy, ze CPU i GDG jsou zrejme OK. Minimalne 3 pameti docela topi. Ze vsech pameti jsem odsal cin co to slo, ale jinak jsem s nimi nehnul. Primarni zavada o ktere vim je ta, ze je stale aktivni signal RESET, coz mozna zpusoboval invertor LS04, ktery jsem vyndal. Vypajeny obvod se nachazel pod pridavnou destickou, ktera je nyni take vyndana - ta sla ven velice lehce.  Mimochodem na te pridavne desticce se nachazeji 2ks LS74 a pod ni na zakladovce jsou 2ls SN76489AN.

Pokud je tu nekdo, kdo si na opravu toho pocitace troufne, tak se mi prosim ozvete.

Micha