[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Červenec 3 18:35:27 CEST 2016

Tak nevim, ale asi to s tou opravou vzdavam :(  Pokusil jsem se dnes
dostat ven ten invertor. I kdyz jsem mu odcvakal nozicky, tak stejne tam
z nekterych der nejsem schopny poradne dostat ten cin - sakra cim to
tehdy pajeli?

Stav pocitace je nyni takovy, ze CPU i GDG jsou zrejme OK. Minimalne 3
pameti docela topi. Ze vsech pameti jsem odsal cin co to slo, ale jinak
jsem s nimi nehnul. Primarni zavada o ktere vim je ta, ze je stale
aktivni signal RESET, coz mozna zpusoboval invertor LS04, ktery jsem
vyndal. Vypajeny obvod se nachazel pod pridavnou destickou, ktera je
nyni take vyndana - ta sla ven velice lehce.  Mimochodem na te pridavne
desticce se nachazeji 2ks LS74 a pod ni na zakladovce jsou 2ls SN76489AN.

Pokud je tu nekdo, kdo si na opravu toho pocitace troufne, tak se mi
prosim ozvete.

Micha