[SharpMZ] Myš na Sharpovi - implementácia v emulácii

Miloš milsa na atlas.sk
Sobota Leden 30 20:22:25 CET 2016

Zdravím kolegovia!

Trápim sa s emuláciou myši v mojom emulátore. Pri debugovaní mám hodnoty
FBh, F3h, F7h, FFh (ukladané pri čítaní obsahu portu F0h), čo značí
pohyb vľavo. V Passians mi myš poskakuje vľavo a vpravo.

Tiež mám problém s tým, že ak pustím klávesu (emulujem cez Numpad), tak
ak ostane obsah portu na hodnote inej ako FFh, napríklad, teraz F7h, tak
myš veselo ide ďalej, ale doprava, hoci obsah portu F0h sa vôbec nemení.
Pokiaľ viem, ak sa hodnota portu nemení, myš má stáť.

Napadá ma teda ešte možnosť, že som použil nesprávnu implementáciu myši.
Existuje ich viac?
http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Navody/Programy/Mouse.txt