[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Leden 25 16:20:56 CET 2016

Velesofte to ze mas vyvedeny vyvod reset u Atom Classic je podle mne jen
cast reseni. Je nutno sem dat tlacitko. Co tam ale neni, je odpojeni
vsech signalu co jdou do IDE do stavu Z a vypnuti napajeni na IDE
konektoru. Podle mne by bylo lepsi udelat na kazdem vyvodu smerem ven k
IDE 74HCT245 a to by melo jen jedinou funkci a to ze by to bylo schopno
odpojit signaly a dat do Z stavu a soucasne by pres male relatko se
vypnulo napajeni a tak cely konektor by byl bez napajeni. Pak po zapnuti
napajeni by se nasledne zapnul pres sw reset IDE a na tech 74hct245 by
se odblokoval treti stav. Pak by bylo zarizeni pripraveno na pouziti.
Urcite toto bude potreba pro karty kde je uloziste SD karta.

Radek