[SharpMZ] Deska k MZVGA

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 19 11:31:54 CET 2016

Bohousi prosimte jak to je momentalne s firmwarem tve Unikarty?

Mam takovy pocit, ze alespon kdyz jsi vydal svou prvni verzi, tak tam
byla uzka vazba na nejake komercni prostredi (Keil?), coz mne ponekud
odrazovalo od experimentovani s timto HW... Je tomu stale tak, nebo si
to pamatuju blbe amicha se mi to s nejakym jinym projektem?

Michal