[SharpMZ] pridana emulace QD

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Únor 24 23:29:40 CET 2016

Mam podle tech fotek pocit, ze jsi to neudelal ve spravnem poradi.
Nejprve vyplnit pamet (rutina z qd_fill_1.png). Pak naformatovat a
nahrat 3 soubory - ten 3. zahlasi chybu, to je OK. Pak spustit rutinu
pro upravu headeru (z qd_fill_3.png).

Nicmene tak jako tak ti ta rutina z qd_fill_3.png zahlasila error, coz
by ale nemela, takze neco s tim mym kodem na realnem QD neni dobre.

Kazdopadne radeji s experimenty pockej, neb nevim, zda ted Radkovi
nedluzim jednu mechaniku...

Michal